خرید اینترنتی انواع دستگاه ساکشن حجامت با قیمت مناسب

برای خرید دستگاه ساکشن حجامت با قیمت مناسب به سراغ اینترنت بروید، زیرا امروزه سایت ها و فروشگاه های مجازی اقدام به فروش بهترین دستگاه های ساکشن حجامت با قیمت مناسب و ارزان کرده اند، خرید اینترنتی این دستگاه ها در کشورمان افزایش یافته است.

خرید اینترنتی انواع دستگاه ساکشن حجامت با قیمت مناسب

کارایی دستگاه ساکشن حجامت

کارایی دستگاه ساکشن حجامتساکشن برقی حجامت در کارخانه ها تولید و به سراسر نقاط کشور فرستاده می شود. دستگاه ساکشن طبی بیشتر برای رفع بیماری ها استفاده می شود. کارایی دستگاه ساکشن حجامت بر روی بسته بندی محصول و درون سایت ها مشخص شده است.

 حجامت یک عمل باستانی در طب سنتی چینی است که توسط تحقیقات غربی نشان داده شده است که مزایای واقعی دارد.

 حجامت درمانی درمانی است که در طب سنتی چینی (TCM) برای از بین بردن رکود و تحریک جریان مورد استفاده قرار می گیرد. جریان آزاد انرژی حیاتی است که در بدن و جهان اطراف ما در گردش است ، اگر چی مختل شود یا مختل شود ، می تواند رکود (انسداد) یا عدم تعادل در بدن ایجاد کند.

 حجامت در ماساژ چیست؟

 یک روش حجامت درمانی شامل گرم کردن و قرار دادن لیوان ها ، که معمولاً از شیشه ساخته می شود ، روی پوست است.  با گرم کردن هوا درون فنجان، خلاء ایجاد می شود و هنگامی که بر روی پوست قرار گیرد، بافت به داخل فنجان کشیده می شود.  این جریان خون را افزایش می دهد ، فاشیا یا بافت همبند را شل می کند و تصور می شود که باعث بهبودی می شود.  شبیه به روشی است که می توان از ماساژ بافت عمیق برای شکسته شدن بافت اسکار و کاهش درد استفاده کرد. فنجان ها اغلب در قسمت پشت ، گردن و شانه ها یا محل درد قرار می گیرند. بسته به میزان مکش ایجاد شده توسط خلا و میزان رکود داخل، حجامت ممکن است باعث کبودی و درد موقتی شود. با توجه به TCM ، این یک نتیجه مطلوب خواهد بود، نشان می دهد که این درمان با موفقیت سموم و رکود را از بین برده است. فنجان ها با بلند کردن یک لبه برداشته می شوند، این امکان را می دهد تا هوا داخل شود و مهر و موم و خلا را بشکند.

 

خرید دستگاه ساکشن برقی حجامت با کیفیت درجه یک

برای خرید انواع ساکشن حجامت با کیفیت درجه یک به فروشگاه ها و مراکز معتبر مراجعه کنید. فروشنده ساکشن جراحی در فروشگاه ها، بهترین محصولات را به مشتریان ارائه می دهد.

مزایای حجامت با دستگاه ساکشن چیست؟

 از مزایای حجامت می توان به کاهش درد موضعی و شل شدن عضلات اشاره کرد. حجامت با از بین بردن موانع انرژی که پزشکان TCM به عنوان موانعی برای جریان انرژی سالم یا qi شناخته می شوند ، سلامت کلی را بهبود می بخشد.  برای ورزشکاران، حجامت ممکن است به افزایش گردش خون به یک قسمت خاص عضله یا کاهش درد کمک کند.  تعداد زیادی از ورزشکاران المپیک در ریو 2016 از حجامت استفاده کردند.  این توسط مارک های دایره ای بر روی برخی از اعضای تیم شنا شنا در ایالات متحده به راحتی مشاهده می شود.

 حجامت چه شرایطی را درمان می کند؟

 حجامت به طور سنتی برای درمان اختلالات ریه مانند استفاده می شود

 سرفه کردن،

 احتقان برونش

 آسم.

 همچنین به طور سنتی از آن استفاده می شود

 فلج ،

 شکایات گوارشی 

 درد

 محققان حجامت را در درجه اول در چین مورد مطالعه قرار داده اند و در شرایطی مانند اضطراب ، افسردگی ، کمردرد ، واریس ، فشار خون بالا ، اگزما ، آکنه ، باروری ، آرتروز ، فیبرومیالژیا ، دیابت ، کم خونی ، تبخال زوستر، بی خوابی، نقرس

 در حالی که کیفیت برخی از این کارآزمایی های بالینی مطابق با استانداردهای ایالات متحده نیست ، یافته های سود واقعی قابل توجه است ، به ویژه با توجه به خطر کم عوارض جانبی.

 چه متخصصان حجامت را انجام می دهند؟

 حجامت به طور کلی توسط پزشکان طب سنتی چینی انجام می شود.

 تکنیک های حجامت از بیش از 1000 سال پیش در کتاب های درسی TCM شرح داده شده است. برای یافتن یک پزشک متخصص و مجرب برای تهیه حجامت ، به دنبال یک طب سوزنی که دارای مجوز توسط یک آژانس معتبر ملی یا دولتی مانند ، هیئت طب سوزنی ایالت کالیفرنیا یا کمیسیون ملی صدور گواهینامه طب سوزنی و طب شرقی (NCCAOM) است ، باشید.  پزشکان با این گواهینامه ها بیش از 3000 ساعت آموزش در یک مدرسه معتبر داشته اند و امتحانات لازم را برای انجام ایمن و قانونی طب سوزنی و حجامت می گذرانند.

 حجامت غالباً باعث ایجاد علائم روی پوست می شود.  این امر به دلیل آوردن خون به سطح ، شبیه به کبودی است.  برای بیمارانی که اختلالات خونریزی مانند هموفیلی دارند و یا با داروهای ضد انعقاد تحت درمان قرار می گیرند ، حجامت ممکن است بهترین گزینه درمانی نباشد.  افراد مبتلا به این شرایط قبل از دریافت حجامت باید در مورد جوانب و مزایای آن با پزشک متخصص طب سوزنی یا پزشک خود صحبت کنند. حجامت نباید در سایت های پوستی با التهاب فعال ، سوختگی ، عفونت یا زخم های باز انجام شود.  برخی از ناراحتی ها ممکن است رخ دهد اما نباید آن را عوارض جانبی قلمداد کرد.  با رفع رکود متوسط ​​و ناراحتی موقتی پیش بینی می شود و بافت همبند و عضلات شل می شوند.

 پزشکان (به ویژه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی سنتی غربی) باید از حجامت به عنوان یک روش درمانی آگاه باشند.  در کودکان ، کبودی و تغییر رنگ پس از حجامت می تواند به عنوان نشانه کودک آزاری اشتباه باشد.

 کبودی حجامت چه مدت طول می کشد؟

 کبودی های حجامت تا دو هفته می تواند چند روز طول بکشد.  طبق گفته پزشک TCM Casco ، انتظار می رود طی چند هفته از درمان های مکرر حجامت ، با برطرف شدن سکون ، کبودی کاهش یابد.  این نشان دهنده نتیجه موفقیت آمیز پروتکل درمان حجامت است.

فروش دستگاه ساکشن حجامت با قیمت مناسب

فروش دستگاه ساکشن حجامت با قیمت مناسبفروش دستگاه ساکشن حجامت در مدل های مختلف در کشورمان افزایش یافته، زیرا افراد زیادی برای معالجه درد های کمر خود و تصفیه شدن خون خود مجبور به حجامت کردن هستند.

 با حجامت هوا ، جایگزینی برای حجامت آتش ، از پمپ مکش دستی برای خارج کردن هوا از فنجان ها استفاده می شود و خلاء را بدون گرما ایجاد می کند.  برخی تحقیقات بالینی از چین نشان می دهد که این نوآوری در فناوری حجامت برای بیماران راحت تر است.

 حجامت مرطوب یک روش طب سوزنی به نام خونریزی با حجامت را ترکیب می کند.  از لانکت برای لکه دار کردن پوست قبل از استفاده از فنجان استفاده می شود، که باعث می شود مقدار کمی خون از آن ناحیه سرازیر شود.  تصور می شود این روش درمانی سموم داخلی را دفع کند. پزشکان TCM در چین از این روش برای “خنک کننده” شرایط التهابی استفاده می کنند.

 حجامت درمانی چیست؟

 TCM می آموزد که این رکود چی و خون است که باعث درد و بیماری می شود.  حجامت گردش خون محلی بدن و خون را در منطقه تحت درمان قرار می دهد و تورم ، درد و تنش را برطرف می کند.  با کشیدن ناخالصی ها به سطح ، سموم را از بین می برد.  از دیدگاه فیزیولوژی غربی ، حجامت بافت پیوندی یا فاشیا را از بین می برد و جریان خون را به سطح تحریک می کند.  حجامت باعث آرامش بافت و ارتباط بهتر سلول به سلول می شود.  تحقیقات فیزیولوژیست ایالات متحده و طب سوزنی هلن لانژوین تغییرات سطح سلول را با استفاده از دوربین سونوگرافی ثابت کرده است.  او نشان داده است كه روشهایي مانند حجامت ، طب سوزنی و ماساژ باعث شل شدن بافت و کاهش علائم التهاب می شود.  سیتوکین های التهابی (پیام رسان های شیمیایی) کاهش می یابد و سیتوکین هایی که باعث بهبودی و آرامش می شوند افزایش می یابد.

 

قیمت دستگاه برقی بادکش حجامت در بازار

قیمت ساکشن hsp  و دستگاه ساکشن خانگی در بازارهای داخلی متفاوت می باشد، قیمت انواع دستگاه ساکشن حجامت بستگی به کیفیت دستگاه دارد.


انواع مختلف حجامت چیست؟

 انواع مختلف حجامت بر اساس اهداف درمانی طب سوزنی انتخاب می شود.  انواع مختلف فنجان نیز وجود دارد.  معمولاً فنجان ها از شیشه ساخته می شوند.  با این حال ، هزاران سال پیش ، فنجان هایی از بامبو ، خاک رس یا شاخ حیوانات ساخته می شدند.  طبق گفته آنه میشل کاسکو ، L.Ac. ، یک پزشک و طب سوزنی طب سنتی چینی ، تکنیک حجامت کلاسیک به نام ba guan zi گفته می شود که آتش یا حجامت خشک است.  این شامل قرار دادن فنجان روی یک نقطه Ashi (منطقه دردناک) یا یک نقطه طب سوزنی در کنار یک نصف النهار انرژی است.  فنجان بسته به ماهیت شرایط فرد در هر جایی از پنج تا 20 دقیقه در جای خود باقی می ماند. یک دوره کلی درمان شامل چهار تا شش جلسه در فواصل زمانی است که از شکاف های سه تا 10 روزه شروع می شود.

 تکنیک لیوان کشویی به طور سنتی بر روی گروه های بزرگ عضلانی پشت انجام می شود تا درد و اسپاسم عضلات را درمان کند. قبل از قرار دادن فنجان ها روغن ماساژ روی پوست اعمال می شود و این به شما اجازه می دهد تا لیوان ها به راحتی روی سطح پوست بچرخند.

انواع دستگاه ساکشن طبی درجه یک در بازار

انواع دستگاه ساکشن طبی درجه یک در بازاربرای خرید ساکشن حجامت و دستگاه ساکشن پزشکی باید به کارخانه های تولید کننده این دستگاه سر بزنید، زیرا قیمت این محصولات در کارخانه ها کمتر می باشد.

تولید کننده دستگاه ساکشن ایرانی

تولید کننده دستگاه ساکشن ایرانیتولید انواع ساکشن ایرانی برای حجامت در کارخانه ها زیاد شده است. تولید کننده دستگاه ساکشن ایرانی سعی می کند از بهترین مواد اولیه و قطعات درجه یک برای تولید محصول خود استفاده کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما