ساکشن برقی تک یونیت جت پلاس

همانطور که میدانید ساکشن که با ایجاد فشار منفی با استفاده از پمپ خلاء برای مکش و خارج کردن محتویات و مایعات در ناحیه زخم و عمل جراحی استفاده میشود. در این بین انواع ساکشن برقی طراحی و ساخته شده است. حال چرا ساکشن برقی جت پلاس؟ حتما تابه حال شنیده اید یکی از بحران ها و در واقع بزرگترین بحران جهانی که ایران بیشتر از آن رنج میبرد بحران کم آبی است. دوسداران و حافظان محیط زیست برای کمک به سلامتی محیط زیست که سلامتی جامعه و بشر است ساکشن برقی را طراحی و ساخته و آن را روانه بازار فروش کردند.

ساکشن یونیت

ساکشن یونیت:

 ساکشن یونیت را در یک کلمه میتوان گفت قلب تپنده هر مطب و مراکز دندانپزشکی. بروز و ابجاد مشکل در ساکشن یونیت دندان پزشکی به طور کل باعث مختل شدن و اتلاف وقت متخصصان دندانپزشکی میشود و در نهایت باعث مختل شدن و کاهش بازده مطب میشود.
ساکشن یونیت از اجزای اصلی یونیت است که در طرح ها و مدل های مختلف ساخته شده است که برای ایجاد امنیت و تسریع عملکرد متخصص و همچنین برای افزایش کارایی و بهره وری به متخصص کمک میکند.

ساکشن یونیت:

ساکشن جت پلاس:

همه افراد در هرکاری دنبال راحتی همراه با افزایش و ارتقا کیفیت و بهره وری هستند. متخصصین دندانپزشکی و کادر درمان که از ساکشن برای خارج کردن و تخلیه مایعات و بزاق و همینطور خشک کردن محل و ناحیه جراحی هستند به دنبال ساکشن یونیت علاوه بر کیفیت و دقت عملکرد بالا کاربری و نصب آن نیز آسان باشد و همینطور از نظر شکل ظاهری نیز پاسخگوی سلایق کادر درمان خوش ذوق باشد.

باید گفته شود ساکشن جت پلاس توانایی و قدرت مکش بالایی دارد، دارای عمر بالا و کارکرد طولانیست، قابلیت کار فشرده را دارد برای همین منظور مورد توجه متخصصی دندان پزشکی نیز قرار گرفته است.

توجه داشته باشید اگر میخواهید ساکشن دندان پزشکی خریداری کنید که ویژگیهای قدرت مکش بالا، نصب و راه اندازی آسان، وزن کم، دارای فیلتر انتی باکتریال، سازگار با انواع یونیت و مهمترایزوله و عایق بودن صدا را داشته باشد حتما ساکشن جت پلاس را تهیه و خریداری نمایید شما میتوانید همین الان ساکشن مورد نظر و دلخواه خود را با دریافت مشاوره و راهنمایی توسط کارشناسان ما سفارش دهید

ساکشن پرتابل دندانپزشکی:

انواع مختلفی از ساکشن برقی در جهت خدمات رسانی به بیماران و استفاده متخصصان در دسترس است.

ساکشن ها به دو نوع تقسیم بندی می شوند.

  • ساکشن مرکزی : برای یک تا دو یونیت ، 3 تا 4 یونیت ، 5 تا 6 یونیت و تا هفتاد یونیت قابل اجرا توسط ما می باشد.
  • ساکشن پرتابل: دارای چرخ برای جابه جایی در مطب است.
  • ساکشن تخلیه مستقیم به فاضلاب در ابعاد متفاوت وابسته به میزان کارایی

ساکشن پرتابل قابلیت حمل و جابه جا دارد. پس باید وزن کمی داشته باشد .به راحتی میتوان ان را جابه جا کرد و به مکانی دیگر برد.

ساکشن پرتابل دندانپزشکی:

حتما قبل از اقدام به خرید ساکشن پرتابل دندانپزشکی و انواع ساکشن یونیت اطلاعات لازم را کسب کنید. توجه داشته باشید کارشناسان ما با افتخار اماده ارائه راهنمایی و اطلاعات فنی جهت خرید ایمن و رضایتمند شما هستند. جهت خرید مطمین و ایمن همراه با رضایت مندی از کیفیت انواع ساکشن همین الان میتوانید با ما در ارتباط باشید.

اگر بدنبال ارزان ترین قیمت ساکشن دندانپزشکی باشید ساکشن جت پلاس را می توانید همین حالا از آن خود کنید.
این مدل ساکشن تخلیه مستقیم به فاضلاب است.
تک موتور می باشد.

اگر بدنبال ساکشن برقی کمی باکیفیت از ساکشن جت پلاس باشید، ساکشن برقی جدید به شما پیشنهاد می شود.
این ساکشن دو موتوره می باشد و قدرت مکش بالاتر دارد.

برای تمایز و راهنمایی بیشتر:
اگر بدنبال دستگاه ساکشن برقی هستید که به اندازه ساکشن یوول دو شیشه برای شما قدرت مکش ایجاد کند منتهی مدل تخلیه مستقیم به فاضلاب باشد و دیگر نیازی به شستشوی مخازن نداشته باشید و در عوض قدرت مکش در حد ساکشن دو شیشه بلند یوول داشته باشید، این مدل انتخاب مناسبی می باشد.
قدرت مکش توسط دکمه های لمسی روی دستگاه قابلیت تنطیم دارد.

راهنمایی بیشتر:
زنگ بزن..

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما