عرضه انواع دستگاه ساکشن پرتابل

دستگاه ساکشن یکی از دستگاه های لازم و کاربردی در عمل های جراحی می باشد و دارای مدل های مختلفی است که هر یک از لحاظ ویژگی و قیمت با هم متفاوت می باشند. یکی از انواع پرفروش آن دستگاه ساکشن پرتابل می باشد که به دلیل کارایی مطلوب متقاضیان زیادی در سطح کشور دارد. عرضه دستگاه ساکشن پرتابل توسط همین شرکت با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب صورت می پذیرد.

ساکشن اتاق عمل

مهم ترین قطعات دستگاه ساکشن پرتابل

مهم ترین قطعات دستگاه ساکشن پرتابل دستگاه ساکشن پرتابل از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که از مهمترین قطعات آن می توان به مخزن، پمپ، فیلترهای تصفیه و حفاظتی، لوله های داخلی و خارجی دستگاه، اتصالات انتقال دهنده مایعات، موتور و … اشاره کرد.
تمام قطعات به کار رفته در این دستگاه از مواد با کیفیتی ساخته شده اند و از ایمنی لازم برخوردار می باشند. این نوع دستگاه صدا و لرزش بسیار کمی دارد و از ظرفیت خوبی برخوردار است. حجم مخزن این محصول نیز دارای ظرفیت قابل قبولی است همچنین هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارد.
بدنه این دستگاه را می توان به راحتی استریل نمود و جنس لوله های آن نیز در برابر برق گرفتگی بسیار مقاوم و ایمن می باشند. از کارایی دستگاه پرتابل می توان به مواردی نظیر جمع آوری انواع ترشحات و مایعات، پاک کردن راه تنفسی بیمار، خالی کردن جای آبسه، نگه داشتن تومور در زمان جراحی و … اشاره نمود.
امروزه از انواع دستگاه ساکشن در مراکز درمانی، دندانپزشکی و اتاق های عمل استفاده می کنند و این وسیله یکی از مهمترین انواع تجهیزات در حوزه پزشکی است که در انواع مدل های متنوع و با بهترین کیفیت در شرکت های تولیدی در داخل و خارج از کشور ساخته می شود که با توجه به کاربرد گسترده فروش بسیار خوبی دارد.

مرکز تولید دستگاه ساکشن پرتابل

مرکز تولید دستگاه ساکشن پرتابل مرکز تولید دستگاه ساکشن پرتابل با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره وری از دانش نیروی متخصص و توانمند انواع این محصول را با رعایت استانداردهای لازم تولید و راهی بازار فروش می کند. این روزها بازار خرید و فروش انواع دستگاه ساکشن پرتابل به دلیل ويژ گی های ممتاز و قیمت مناسب بسیار داغ می باشد و بسیاری از کلینک ها و بیمارستان ها از خریداران کلی این محصول می باشند که آن را با قیمت مقرون به صرفه ای خریداری می کنند.
انواع دستگاه پرتابل دارای گارانتی بوده و مشتری با اطمینان خاطر می تواند اقدام به خرید این دستگاه نماید و با توجه به کارایی و عملکرد مطلوب دارای قیمت ایده آلی است. این دستگاه ظرفیت مکش بسیار خوبی داشته و دارای موتور قدرتمندی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما