قیمت روز دستگاه ساکشن دندانپزشکی در بازار ایران

بهتر است از انواع ساکش دندان پزشکی مطلع شوید. در دندانپزشکی به طور کلی سه نوع ساکشن وجود دارد که یکی از آن ها ساکشن آبی نام دارد و دیگری ساکشن هوایی. قیمت روز ساکشن دندانپزشکی به عواملی بستگی دارد که در این مطلب به آن میپردازیم وبرای شما بیشتر از انواع ساکشن دندان پرشکی و کار امد آن ها توضیح میدهیم به همین منظور مطالب زیر را دنبال کنید تا از همه این ها مطلع شوید.

قیمت روز دستگاه ساکشن دندانپزشکی در بازار ایران

قیمت انواع ساکشن دندانپزشکی در بازار تهران

قیمت انواع ساکشن دندانپزشکی در بازار تهراندندانپزشکی که در مطب کار می کند، بسته به فعالیت خود، معمولاً دستگاه ساکشن دندان را انتخاب می کند. دلیل تفاوت قیمت ساکشن دندانپزشکی در واقع کاربرد های مختلف ساکشن دندان است.

برخی از دندانپزشکان نسبت به صدای دستگاه بسیار حساس هستند، که این ویژگی برخی از دستگاه های ساکشن است. به طور کلی، شما دو مدل جراحی در دندانپزشکی دارید، از جمله جراحی های سنگین و جراحی سبک.

جراحی سنگین به یک دستگاه ساکشن بالقوه احتیاج دارد که عموماً برای جلوگیری از سر و صدا در خارج از مطب نصب خواهد شد و جراحی سبک مانند دندان خرد، فلپ و ایمپلنت دستگاه دیگری است که برای کاهش مصرف برق استفاده می شود و نیازی به روشن کردن دستگاه ساکشن قوی نیست. برای دندانپزشکی انواع دستگاه ساکشن معمولاً به دو دسته تقسیم می شود:ساکشن پرتابل و ساکشن مرکزی.

ساکشن برقی دندانپزشکی فقط برای جراحی سبک در دسترس است. دندانپزشکان که قصد خرید ساکشن پزشکی را دارند، فکر می کنند که در طولانی مدت ممکن است نیاز به استفاده از کیسه ساکشن داشته باشند، بنابراین هنگام خرید ساکشن پزشکی این موضوع را در نظر بگیرید. فروش ساکشن دندان پزشکی از شرکت معتبر به صورت آنلاین و حضوری صورت میگیرد.

فروشنده ساکشن جراحی دندانپزشکی

فروشنده ساکشن دندانپزشکی با توجه به نیاز دندانپزشکان و نوع استفاده آن ها به پخش ساکشن جراحی میپردازند. فروشندگان ساکشن ها انواع مختلفی از ساکشن ها را در اختیار مشتریان میگذارد، از جمله انواع ساکشن ها میتوان ساکشن مرکزی را نام برد ساکشن دندانپزشکی مرکزی یکی از تجهیزات ضروری در هر مطب و کلینیک دندانپزشکی است و کیفیت آن در عملکرد به طور مستقیم با رضایت بیمار در طول درمان مرتبط است و باعث می شود ما در انتخاب و خرید بهترین ساکشت دندانپزشکی مرکزی مسئول باشیم. شما میتوانید برای خرید و کسب اطلاعت بیشتر با مشاورین ما تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره آن ها بهر مند شوید.

تولید کننده ساکشن دندانپزشکی در ایران

تولید کننده ساکشن دندانپزشکی در ایرانتولید کنندگان دستگاه ساکشن ایرانی عمدتا محصولات خود را تولید می کنند. این دستگاه ها در انواع مختلفی وجود دارند که مشتریان می توانند از آن ها خریداری کنند. ساکشن ها را میتوان در انواع مختلف خریداری کرد:

  • ساکشن بیمارستانی ریه
  • ساکشن بیمارستانی دندانپزشکی
  • ساکشن بیمارستانی حلق
  • ساکشن بیمارستانی گوش
  • ساکشن بیمارستانی صورت

ما ساکشن های بیمارستانی را به روش های مختلفی نام گذاری کردیم که هر یک براساس کاربرد آنها توسط شرکت تولید وسازماندهی می شود. تولید کننده ساکشن بیمارستانی به خوبی از هدف دستگاه آگاه است، بنابراین آن ها را با استاندارد های جهانی برای فروش ارائه می دهد.

دستگاه ساکشن پزشکی با کیفیت درجه یک

دستگاه های مورد استفاده در علم پزشکی هر کدام عملکرد خاص خود را دارند که نمونه ای از آن دستگاه ساکشن پزشکی است. اگر برای کارآیی به این وسایل نگاه کنیم، آن ها باید برای از بین بردن خون و آب اضافی در حین عمل تلاش کنند.

ما به انواع ساکشن دندانپزشکی اشاره کردیم و می دانیم که این دستگاه ها به دلیل عملکرد آن ها نیز شناخته شده اند. با توجه به رونق بازار فروش برای دستگاه های مورد نظر، شرکت تولید کننده به دنبال ساخت دستگاه ها است از نظر کیفیت، اختلاف در نرخ ساکش وجود دارد که تأثیر مستقیمی بر قیمت ها دارد.

ویژگی های دستگاه ساکشن جراحی دندانپزشکی

ویژگی های دستگاه ساکشن جراحی دندانپزشکیویژگی های یک ساکشن ایده آل و درجه یک در جراحی دندانپزشکی میتوان موارد زیر را نام برد:

  • موتور و مکش با کیفیت بالا.
  • بدن بسیار استریل.
  • مخازن مکش حجم زیادی دارند.
  • توان خروجی بالا.

ساکشن وسیله ای است که مکش را انجام می دهد و تمام مایعات و ترشحات را در حین عمل جراحی از بدن خارج می کند تا از مشکلات در روند جراحی جلوگیری شود.ساکشن به دلیل کاربرد آن به عنوان یکی از آلوده ترین تجهیزات پزشکی شناخته شده است. ساکشن در اتاق جراحی بسیار ضروری است. همه جراحی ها نیاز به قدرت مکش برابر ندارند. 

به همین دلیل سوپاپ ها روی دستگاه مکش سوار شده اند تا قدرت مکش تنظیم شود. مدت زمان هر ساکشن نباید از ۱۵ثانیه تجاوز کند. در صورت نیاز به تکرار، بین هر بار انجام آن باید ۲۰ تا ۳۰ ثانیه باشد. عمل مکش به طور کلی نباید بیش از ۵دقیقه طول بکشد.

خرید دستگاه ساکشن دندانپزشکی با قیمت مناسب

خرید دستگاه ساکشن دندانپزشکی با قیمت مناسبهنگام خرید دستگاه ساکشن باید توجه داشت که کیفیت موتور و ظرفیت مکش آن متناسب با کاربرد است و همچنین استریل کردن لوله های بدنه و رابط، جنس مناسب لوله های رابط، حجم مخزن ذخیره سازی، حجم و لرزش دستگاه، ظرفیت بالای خروجی و گارانتی، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. سایر فاکتور های مهم دیگر که باید هنگام خرید در نظر بگیرید، توجه داشته باشید. شاید بخواهید بدانید که چرا در حین کار دندانپزشک لازم است لوله اتصال مکش را در دهان خود نگه دارید

. دلیل اول راحتی خود شماست که اولویت اصلی دندانپزشک است. بعد از بی حسی، او مکش را به دهان شما تزریق می کند زیرا این دارو ها طعم تلخی دارند و بیشتر بیماران ترجیح می دهند دهان خود را پس از تزریق بشویید و از بزاق استفاده کنید.

بعلاوه، اگر بیهوشی مدت طولانی در کف دهان بماند، شما را بی حس می کند و احساس تهوع می کند. یکی دیگر از دلایل استفاده از مکش این است که دندانپزشک هنگام کار مایع زیادی در دهان خود نبیند.

از این گذشته، وقتی دندانپزشک دندان های شما را تمیز و صیقل می دهد یا آن ها را با آمالگام پر می کند، خرده هایی که استفاده می کنید در دهان شما باقی می ماند و برای تمیز کردن آن ها نیاز به مکش دارید.

یکی دیگر از دلایل استفاده از مکش، خشک نگه داشتن سطح دندان است، زیرا در بعضی از درمان ها تمیز و خشک نگه داشتن سطح دندان اهمیت دارد و با مکش می توان آب، خون و بزاق را در اطراف دندان جمع کرد. جمع شده است  زیرا وقتی پوسیدگی دندان به زیر لثه برسد، خونریزی به احتمال زیاد در طول درمان رخ می دهد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما